nu har jag äntligen motivationen !

Ja, rubriken säger det mesta !

Jag har mått fruktansvärt dåligt över min kropp och min vikt länge nu, jag har bara inte haft motivationen till att göra någonting åt det förs nu. Nu har jag chansen till det och även tid över lovet så det kommer att gå mycket bättre !



Så nu är det dags för mig att stätta fart! det blir 6 olika träningspass i veckan sammanlagt!
Det kommer att bli träning på gym 3ggr/vecka och motion 3ggr/vecka.

nu ska här kämpas för blod, svett och tårar om det så ska smaka blod i mun!


Nu kommer jag även att börja med dessa två, enbart ersätta en måltid/dag för att inte gå upp i vikt sedan när man slutar !


Jag har nu nämligen 8kg att tappa på loppet inom den 16 augusti vilket innebär om 9 veckor.
Dock är inte mitt långsiktiga mål färdigt där, då är det ytterligare 8kg till sen. men nu tar vi en sak i taget !

Jag väger nu 68kg, och ska vara nere på 60kg när skolan börjar igen! PUNKT SLUT!!

Nu ska här kämpas, jag är både stark och envis så det här blir inga problem.

ELLER HUR !?

nu ska ni få följa mig vecka för vecka på riktigt denna gång, med bilder, vikt och om hur det har gått ! 

Nu kör vi älsklingar !
Jag tar före och efter bild som ni får när sommaren är slut så får vi se om man kan se någon skillnad då ? :)


Puss och godnatt !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Svara på resten av frågestunden, man väntar ju nyfiket på svar :)

2012-06-15 @ 00:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0