Kommentar

Är det bättre att vara sedd som en söt och snäll tjej än att försöka ses som bitchig?? Svara gärna vad DU tycker. Personligen hatar jag alla slogan-brudar som försöker vara nåt. Jag älskar charmiga tjejer som ändå kan stå för sitt - på svenska och inte gömmer sig bakom pinsamma engelska bitch-fraser

Svar: Vi kan ju börja med att säga HEJ, vad heter du ? Jag tycker det ironiska med sånna som skriver sånna kommentarer inte kan stå för vem dom är?
Jag kan ju tala om för dig, att jag har alltid vara den snälla, söta, charmiga tjejen som jag egentligen är. Men jag har alltid blivit nertryckt, sårad, trampad, huggen ryggen av dom stått mig närmst och som jag älskat osv. Därför valde jag att nu vara hård, kall och lite smått kaxig för att inte bli ner trampad.
Det finns alltid en anledning till varför folk gör/säger/skriver som dom göra. därför hade du kunnat lägga upp det där lite snyggare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja fråga vad DU tycker!!!?? Och hej, jag heter Angelika och går på Brantan (s-backar)



Shit. Öm tå eller?



2012-06-19 @ 18:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0