Fråga + Svar

Hej! Du verkar vara en fantastisk människa, utifrån det jag har läst :-)
Jag har en fråga. Har du gjort en gynundersökning? Jag har beslutat mig för att göra en på grund av olika själ. Är det läskigt/obehagligt..? Kram


( bilden är lånad )

Hej, tack så mycket ! :)
Ja jag har gjort ett par gynundersökningar, det gör inte ont, det är inte läskigt då dom oftast förklarar vad dom gör hela tiden. Dock kan du även få en man som gör det, jag vill helst ha en kvinna då jag känner mig säkrare med det men det är tyvärr ingenting man kan välja själv.
Jag kan tycka att det är obehagligt, då jag inte tycker att en främmande människa har någonting med mina privata delar att göra men det är ju som sagt deras jobb.
En gynundersökning är aldrig roligt, utan det är mer något man går till för att man måste. Jag kan ligga och spänna mig på deras säng/brits men dom säger alltid åt en att slappna av och låta rumpan sjunka ner mot sängen. det är svårt, men gör man som dom ber om så går det väldigt väldigt fort.
Hoppas du fick lite hjälp iallafall, om du nu inte hunnit gå på undersökningen än då jag inte haft tid/ork för internet över huvudtaget..
Tack för din kommentar ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0