Svar på Frågestunden !

Hur är det mellan dig och Sonny?
Svar: Det börjar bli bättre, det har varit kämpigt ett dag. Men vad vore ett förhållande utan motgångar ?
Det viktiga är att vi hittat tillbaka till varandra igen!

Hur gammal är Seth?
Svar: Seth är nu 1år, 8månader, 2veckor & 1dag ;)

Vill du ha fler barn?
Svar: oja ! Jag vill ju ha tre barn sammanlagt, helst utav allt skulle jag vilja ha barn igen redan nu. Men det borde väl vänta tills allt är 100% stabilt och man ser att man har ekonomi, boende, tid osv.

Visste ni att det skulle bli en kille innan seth föddes?
Svar: Ja, vi ville veta vilket kön det var så att man kan planera lite mer!


Trivs du i din skola/klass?
Svar: Ja gud ja, helt klart den bästa skola jag gått i och har den mest underbaraste klassen. Jag passade rätt bra in där ändå, så jag trivs super bra och kommer definitivt inte byta frivilligt!


När är du född?
Svar: Jag är född 94-08-25,  25 augusti 1994 :)


Vilken parfym använder du?
Svar: Jag använder mig utav Britney Spears – Midnight Fantasy

Varför gjorde du och Sonny slut?
Svar: Jag ansåg att vi inte hade så mycket kvar att bygga på.. Då det kändes som att allt redan var förstört. Men jag ångrade mig snabbt och insåg sedan att vi hörde ihop tillsammans med vår son och som den familj vi är!

Brukar du dricka och festa? Vart går du då?
Svar: Nej det brukar jag faktiskt inte, det händer kanske tre gånger på ett halvt år. Vilket ändå är väldigt lite för någon i min ålder. Det är hemma hos någon vän isåfall.

Hur blev ni tillsammans igen?
Svar: Vi gjorde slut en måndag efter att ha haft paus i ca en vecka. Sen redan måndag natt ringde jag efter honom , sa att han var tvungen att komma hem för att det var hos oss han hör hemma. Så jag och min pappa fick åka och hämta honom hemma hos hans mamma.

Hur och vart hittar man en bra kille? Är den enda i mitt kompisgäng som alltid varit ensam..
Du är fin!
Svar: Tack så mycket! Jag kan väl egentligen bara ge dig ett enda tips, sluta leta. Det är när du söker kärlek, som det alltid skiter sig rent ut sagt. Du ska låta kärleken komma till dig. Det är oftast då det är rätt, du kommer känna på dig när du inser att det är ni två som är menade för varandra, då det bara ”klickar”. Jag vet detta utav egen erfarenhet. Fråga gärna mer om du har fler frågor ! :)

varför har du inte bloggat på länge? tänkte om det hade hänt nåt speciellt?
Svar: Jo nog har det hänt saker runt omkring. Vilket gjort att jag inte orkat bry mig om bloggen ärligt talat. Men allt börjar bli mycket bättre och känner därför att jag kan börja blogga igen ! :)

Varför gjorde du och Sonny slut, är ni fortfarande inte ihop?
Svar: Ni har svar på frågan ovan, men det börjar bli mycket bättre så ja vi är tillsammans igen. :)

Vet att du väldigt gärna vill gå ner i vikt, här har du iallafall en taggade blogg för att hålla motivationen uppe :)

http://get-thinspiration.tumblr.com/
Svar: Tack så mycket, den var mycket intressant att se!
Kom gärna med fler inspirations källor ! :)

 

Vad gjorde du och Sonny på alla hjärtans dag??
Svar: Dagen började med att vi vart lite osams, men det var egentligen ingen stor sak. Sen sa jag att jag inte ville ha någonting då jag inte tänkte fira alla hjärtans dag. Så jag var hemma innan honom. Och då skickade han ett långt fint sms när han var påväg hem.
Sen när han väl var hemma, kom han med vackra röda rosor med ett hjärta på en pinne som satt med rosorna, han hade hyrt en kärleks film också, så vi drack ett glas vin och öl i var och gjorde egna milkshakes, och han hade två mashmallows hjärtan som han ställde vid våra glas.
Sen gick vi och la oss, då fick jag även massage vilket nog var mer än en timme! Jag somnade.. det var så otroligt skönt :)

mms_img-19033594 (MMS)

Jag älskar dig Sonny !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0