Snor systers !

- Tio frågor om dig själv
Vad heter du i andranamn? - Angel Elisabeth 
Har du några piercingar? Vart? - Naveln, bröstvårtan & tungan. ( hade i över- och underläpp )
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Med någon, men det är rätt skönt att ha hela sängen för sig själv?;)
Väljer du filmkväll eller utekväll? - Den var svår! ;).. filmkväll tror jag!
Vad tycker du om med dig själv? - Min envishet! 
Din sämsta egenskap? - oj, det är nog att jag är så envis ändå.. jag ger mig oftast inte ;)
Är du dag eller nattmänniska? - Dag
Vad har du på dig just nu? - underkläde & nattlinne!
Är du nöjd med ditt utseende? - nej, inte ett dugg. vill vara bitigare och smalare!
Vad vill du ändra med ditt utseende? - magen, insidan av låren, brösten och läpparna!

- Tio frågor om kärlek
Är du i ett förhållande just nu? - Jajamensan!
Har du varit kär på riktigt någon gång? - Ja absolut.
Är du oskuld? - ehm ja, det är ju därför jag har en underbar son ? ;)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Ja absolut!
Hur många har du varit riktigt kär i? - Två stycken.
Vad för sorts killar faller du för? - Hårda, tuffa och envisa.. men dom ska vara mysiga, romantiska och kärleksfulla!
När hade du sex senast? - oj.. bra fråga?
Har du kysst en kompis någon gång? - Oja! :)
Hur många har du varit tillsammans med? - Oj, det behöver vi verkligen inte gå in på! :O

- Tio frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig? - Denise !
Vem skulle du vilja träffa just nu? - Denise !
Vem saknar du mest just nu? - Denise !
Vem av dina vänner bor längst ifrån dig? - Denise och Daniel! 
Vem krama du senast? - Elin !
Vem står dig närmast? - Denise!
Vem vill du träffa oftare? - Alla mina älskade vänner!
Vem är mest partyprisse? - Min Denise är en riktig party pingla!
Vem ringer du när du är ledsen? - Min älskade Denise <3

- Din mobiltelefon
Vilka finns på "inkomna samtal"? - Hahha den var ju bra? :O
Vilka namn finns i smsinkorgen? - Alla från min lista? tar aldrig bort sms.
Vem ringde dig senast? - Jonas.
Vem smsar du oftast med? - Denise :)
Vad stod det i senaste smset du skickade? - "Kan du komma med hantlarna"
Vad har du för bakgrundsbild? - Seth i nisse dräkt :)<3
Vad står det på anteckningar? - ingenting, :)
Vem ringde du senast? - Mamma :)
Vad har du för mobil? - Sony Ericsson Xperia Arc
Spelar du wordfeud? - Gjorde, det är ju tråkigt?

- Farligheter
Snusar du? - Ja
Har du snott något från en affär någon gång? - Ja
Brukar du röka? - Ja
Har du tagit droger? - Nej nej och åter nej! ALDRIG
Känner du folk som tar droger? - Nej
Har du blivit jagad av polisen? - njae, jagad och jagad har jag inte. men tagen ;)
Har du druckit så mycket att du spytt? - Ja, men bara en gång :)
Dricker du alkohol varje helg? - Nej!
Skulle du kunna testa droger? - Nej, aldrig någonsin!
Skulle du dumpa din pojkvän om han sa att han går på droger? - Ja verkligen, ingenting sådant i mitt liv!
Har du varit i slagsmål någon gång? - Jodå.

- Random
Sover du med dörren öppen eller stängd? - Stängd såklart!
Har du kysst ett ex efter att ni gjort slut? - Ja
Tror du två ex kan vara vänner? - Jag har ingen aning.
Skulle du vilja vara berömd? - Oja!
Har någon sett dig i underkläder de senaste två dagarna? - Jajamen
Skulle du ha sex med den personen du senast fick sms av? - Med mamma ? nej inte med älskade mamma :)
Brukar du tänka innan du talar? - Trodde du på den själv eller ? aldrig!
Känner du någon som är oskuld? - Ja absolut.
Skulle du vilja tatuera dig? vart och vad? - Jag har väl lite som jag vill göra. men ska absolut vänta nu!
Har du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? - Ja
Skulle dina föräldrar bry sig om du kom hem efter fyra på morgonen? - haha oja :)
Tror du andra tycker illa om dig? - Ja verkligen, det finns inga tvivel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0