Pömsiga jag !



Hej mina hjärtan, jag känner mig så hemsk just nu.. Jag vaknade för en liten stund sen. Sonny fick ta hand om Seth själv! Idag har jag vart ute på Viktoria - Brandstation och haft skoj, känns bra att det är tillbaka varje onsdag! På SMO:n vart det riktigr kul, vi kröp i tunnlar, leta efter lappar med nyckelord, vi fick krypa i gångar med en slang och bygga ihop någonting som då vart en bil! Ja, riktigt skoj med andra ord.

Jag somna inte förs 04:00 inatt för att jag var på akuten med mitt lilla hjärta Sofie.. Hon åkte in med ambulans för kraftiga bröst smärtor. Så jag satt där med henne och hennes mamma! Sen vart det då alltså bara en timmes vila inför skolan, det funka hur bra som helst tills jag kom hem och vart sååå himla trött! Nej nu blir det mat, lägga min kotte och sen eventuellt blogga igen! Kisses Bitches!!


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Du är så otroligt snygg i blont hår! + att du får mig jättetaggad att också vilja gå ner ett par kg inför sommaren. Jätteduktig! :D

2012-04-19 @ 18:30:28
URL: http://corneliaericsson.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0