Svar på Frågestunden !

Hur går det med din viktminskning?
Det går inte jätte bra, men jag ska försöka komma igång sakta men säkert då jag får gratis gym i skolan. Jobbiga är bara att skolans Caféeteria har så goda vaniljbullar ;)

Hur lång är du?
Jag är bara 155cm ,  så jag är väldigt väldigt kort :)

Ångrar du att du skaffade barn så tidigt?
Nej verkligen inte, visst man kan inte göra vad som helst när som helst  men jag trivs oerhört bra med det liv jag valt!

Hur är ditt förhållande med Sonny?
Mitt förhållande med Sonny är jätte bra, vi har hållt ihop i 2år och 8månader.. Vilket jag tycker är bra och länge. Jag hoppas verkligen att vi fortsätter så och kan leva tillsammans utan problem. Jag älskar honom.

Vad skulle du ändra med dig själv om du fick?
Jag skulle ändra min mage, mina bröst, mitt hår, och att jag inte var sötsugen !

Har du en eller två systrar jag förstår inte? en har väl barn som är lika liten som seth?
Jag har 1 syster. http://ericajunhager.blogg.se
Hon som har en son i Seth’s ålder är min moster, http://exnextdoor.blogg.se

Kan du visa bilder på alla dina piercingar och tattueringar? Och skriva om alla typ vad de betyder och när du gjorde dem?
Ja självklart kan jag göra det, jag kommer dock inte lägga ut en piercing på mitt bröst och det får ni ha överseende med :)

Vad är dina bästa sextips?
Var bestämd, låt honom inte göra vad som helst.
Ta kommandot !

Berätta om din familj!
Min familj består utav min mamma Sarah, pappa Jörgen, Syster Erica , Sambo Sonny & min son Seth.
Sen har vi 2stora Leonberger.
Vi bor i en lägenhet, trivs bra tillsammans. Min syster är en jätte duktig Ishockey målvakt i Almtunas Damlag. Tycker det är tråkigt att jag knappt har tid att åka och kolla på henne då jag har fullt upp med skola och Seth osv.
Men jag vet att hon utvecklats väldigt fort och kommit långt på så pass lång tid. Jag är stolt över henne :)

Hur många har du haft sex med?
2st.

Hej finaste!
Undrar bara om många killar glor och stirrar på dina bröst? Går väl typ bara killar på Boland, så tänkte om du är populär att titta på så att säga :)
Ja det är det.. men jag tycker det är jätte jobbigt. Jag har inte bröst för att killar som aldrig får något ska kolla på dom, dom är ägnade för min sambo och ingen annan liksom.. Jag vill heller inte behöva gå med polotröja endast för att folk ska sluta glo. Det har blivit så att många väljer tjejer/killar efter deras utseende och det är förjävligt !

Hej! Jag har en fråga , hur mycket kostar det att ta hål i naveln hos dig? får man smycke på köpet ? och hur gör du ? kram! :)
Det kostar 400:- och du får även läkestaven utav mig då när jag gör hålet, jag har tyvärr ingen film om hur jag gör men jag kan lägga in en video på någon annan som gör på samma sätt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0