Finfin dag!

i säng sen inatt.. Seth's utslag skrämde oss lite då det spred sig väldigt fort och även över hals och ansikte.
Det kom hem en läkarjour till oss som var jätte trevlig, MEN han sa allt som det INTE var. Och kunde inte alls tala om vad det var för fel.
Vi bestämde oss därför att åka till barnakuten istället, dom kunde inte heller riktigt svara på det men dom tog halsprov osv för att konstarera att det inte var det. så fick ut en massa mediciner till honom vilket var skönt för han sov bra inatt !


Idag i skolan hade vi Entreprenörskap, då vi ska redovisa ett stort projekt nästa vecka. ojoj, inte alls förberedd då dom i min grupp inte är så sammarbetsvilliga förutom en. det finns ju en som är värst.
Sen hade vi bygglektion, vi la småsten idag igen på anläggningen, idag var det boring. det blir samma grej imorgon men vi ska göraa det på ett annat sätt då.



På Fredag ska Seth följa med mig till skolan på min bygglektion. det var till och med min lärare som förslog det då jag är den enda som har barn ;)

Nu är jag iallafall hemma äntligen, sitter och äter Billys Pizza medans Seth sover och se ska jag ut med hundarna innan träningen. Byebye, höres bitches !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0