Kommentar

Hej, går i tvåan på cultus och varit inne på din blogg några gånger, tycker att du är en fantastisk mamma!:), tycker du skolan är bra ? :)


( vår "hall" på skolan )

Hej Sandra, kul att du skrev ! du får jätte gärna komma fram till mig och hälsa då jag inte har koll på alla nya fina ansikten och namn på Cultus. :)
Jag trivs super duper bra, skolan är bra, lärarna är bra, ( finns en jag har svårt för ;) ) , eleverna är underbara, skolan är visserligen liten men det spelar absolut ingen roll.
Så jag trivs rent utav super bra ! Jag ångrar inte alls att jag bytte, här känner mig hörd och sedd.
Alla vet vilka alla är osv så ingen kan lämnas utanför. Vilket är super viktigt för mig. För alla är människor och lika värdefulla. :)
Tack för din kommentar ! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0