Nypiercad..

Hej hallop gallop, har ni alla sovit gott ?
Jag har haft lite problem med att sova på mage inatt vilket är lite typiskt eftersom jag älskar att sova på mage.
Jag gjorde en piercing på mig själv igår med alla verktygen jag har, eftersom jag håller på med piercingar så gjorde jag det med riktiga saker. ¨
Vill ni veta vart jag piercat mig ?.. hihi


OBS !! Bilden är tagen ifrån Google !
Vill inte vika ut mig på min blogg med intima bilder !

Det gjorde inte så ont som jag förväntat mig, och det gör inte alls ont idag heller.
Men sen är det ju skillnad från person till person.
Den här piercingen tyckte jag inte att gjorde något eftersom att den inte syns. det stärker mitt självförtroende. det är bara jag och Sonny som kan se den. :)


Kommentarer
Postat av: Lina

Aah, det ryser i min kropp! Men kul att du är nöjd :)

2011-05-19 @ 12:38:50
URL: http://inteidag.blogg.se/
Postat av: L

Du vet väl att du inte får amma nu när du har piercat dig där?

2011-05-19 @ 15:45:54
Postat av: Anonym

asså själv skulle jag aldrig göra detta, tycker det är onödigt, min åsikt. Men det viktigaste är att du gillar och trivs i den. Det är ju på din kropp ingen annans kram :)

2011-05-19 @ 17:43:52
Postat av: Moster

aj. aj. aj :) du är galen!



och till dig som skrev att hon inte kan amma; angelica är inte dum.... ska du inte berätta för na att svart färg är svart också eller att det blir blött ute när det regnar?

2011-05-19 @ 18:36:06
URL: http://exnextdoor.blogg.se/
Postat av: Elin

Alltså, du ammar väl inte fortfarande? Eller..?

2011-05-19 @ 21:12:58
URL: http://elinthecamelrider.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0