Lite om mig !!

SEXUALITET
[X] Jag har varit förtjust i en person av samma kön.
[  ] Jag har varit förtjust i en lärare.
[X] Jag har blivit kysst i regnet.
[X] Jag har kramat en för mig helt okänd person
[X] Jag har kysst en för mig helt okänd person.

KÄNSLOLIV
[  ] Du har gråtit för att du är kär i nån du inte kunnat få
[X] Du är kär nu
[X] Du har sårat nån så de börjat gråta
[X] Nån har sårat dig så du börjat gråta
[X] Du har haft ett förhållande som varade över ett år
[X] Du har haft ett förhållande som varade över två år

ÄRLIGHET
[X] Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra.
[X] Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra.
[  ] Jag har smygit ut utan lov.
[X] Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar.
[X] Jag har en hemlighet som ingen vet.
[X] Jag har fuskat i ett spel
[X] Jag har struntat i ett prov.

DÅLIGA TIDER
[X] Jag har druckit alkohol.
[X] Jag kan inte svälja piller.
[  ] Jag har blivit diagnoserad med depression.
[  ] Jag tar/har tagit mediciner mot depression.
[  ] Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det.
[X] Jag har vaknat gråtande.
[X] Jag har somnat gråtande.

UTSEENDE
[  ] Jag är längre än 170cm.
[X] Jag tycker att jag är ful
[X] Jag skulle vilja att mitt hår var av en annan färg.
[X] Jag har vänner som aldrig har sett min naturliga hårfärg.
[X] Jag har en tatuering
[X] Jag är osäker över mitt utseende.
[  ] Jag har haft/har tandställning.
[X] Jag har glasögon/linser. (bara färgade utan styrka)
[X] Jag skulle gå på plastikoperation om det var ofarligt och gratis.
[X] En helt okänd person har sagt att jag är snygg.
[X] Jag har mer än två piercingar.
[X] Jag har piercingar på andra ställen än i öronen.
[X] Jag har fräknar.

FAMILJ
[X] Jag har svurit åt mina föräldrar.
[  ] Jag har rymt hemifrån
[  ] Jag har blivit utslängd hemifrån.
[X] Mina biologiska föräldrar är ihop.
[  ] Jag har ett syskon som är under ett år gammal.
[x] Jag vill ha barn nån dag.
[X] Jag har barn.
[  ] Jag har mist ett barn.

SKOLA/JOBB
[  ] Jag studerar.
[  ] Jag jobbar.
[X] Jag har somnat i skolan/jobbet
[X] har stulit någonting från min skola/arbetsplats
[  ] Jag har fått sparken.

SKAMLIGHETER
[X] Jag börjar fortfarande gråta av Disney filmer.
[  ] Jag har fört konstiga grisljud när jag skrattat.
[X] Jag har gråtit av skratt.
[X] Jag har limmat fast min hand i något.
[X] Jag har skrattat tills någon form av dricka har kommit ut ur näsan.
[X] Mina byxor har gått sönder på en offentlig plats

ADHD
[attention deficit/hyperactivity disorder]
[/] Du är ofta/mestadels hyperaktiv
[X] Du har koncentrations svårigheter
[/] Du kan inte sammarbeta med andra männsikor
[X] Du sitter nästan aldrig still
[X] Du pratar hela tiden
[  ] Du behöver uppmärksamhet.

Depression
[  ] Du är alltid/ofta ledsen
[  ] Du gråter ofta
[  ] Du bryr dig inte längre om saker du förut brukade älska
[/] Du är ofta bara hemma eller inne på ditt rum ( Vardagsrummet )
[X] Du kan vara väldigt osocial ibland
[X] Du har dåligt självförtroende
[  ] Allting dåligt som händer är alltid ditt fel

Kommentarer
Postat av: me

BLOGGA !!! NÅN GÅNG ;S

2011-06-06 @ 22:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0