hmm. ?

shiiit sluta blogga om barnvagnar vem bryr sig, typ tusen inlägg om barnvagnar
;S

Då kanske just du läser fel blogg, det här en blogg om en ung tonårsmamma med sin son på 11månader. Och för en med barn så köper man ny barnvagn, Jag skriver väldigt mycket om vad som händer i min vardag.
Min blogg är personlig på mina egna tankar, känslor, min sambo och min son. Allt som händer i min vardag, jag har många underbara läsare som älskar min blogg.
Jag utger mig inte för att vara någon annan utan jag är mig själv och låter mina läsare få lära känna mig och ta del av mitt liv. då vill man inte ha sånna som dig som ser negativt på sånt som för mig är min vardag.
Har du något att säga så kan du säga det på ett bättre sätt som inte är stötande mot mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0