Godmorgon

Godmorgon sötnosar, jag gick ut och promenera iallafall igår.. När vi hunnit gå 200m så börja det regna såklart.. Men vi fortsatte.. sen när vi kom hem så gjorde jag några magövningar. Nu har jag precis ätit frukost, la trötta seth igen och sen gick jag ut och tog min morgon cigg..

Nu på morgonen håller jag på att tvätta och diska medans min lilla ängel ligger och sover. Jag vill att min mamma ska få komma hem och det är fint så hon kan slappna av. Hon har det jobbigt, hon pluggar till Företags Ekonom och har prov efter prov så hon är helt slut. Och självklart vill jag ställa upp för henne så som hon ställt upp för mig.

Mamma, jag älskar dig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack mitt lilla hjärta du är go. Puss min fina tjej

2011-05-17 @ 18:43:50
Postat av: Anonym

angelica du är verkligen fin, du sköter din son så bra du är en underbar dotter för din mamma, din mamma måste vara stolt över dig. Och då menar jag detta

2011-05-18 @ 00:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0