Fråga + Svar

Skitsnygg sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

Tack så mycket ! Oj, det är väldigt olika beroendes hur mycket jag har att ta hand om här hemma. Jag har ju min lilla son Seth på 11månader som behöver mest så ibland kan det vara flera på en dag, och ibland kan det vara bara 4inlägg på en vecka.
Jag ser ju såklart min son som viktigast och eftersom han är beroende av mig så ser jag alltid till att han mår bra och är nöjd innan jag ser till mina egna behov.
Jag försöker hinna blogga så gott jag kan, nu när vädret är så fint som det är så är jag ute mycket med Seth på promenader och han får gunga och leka i sandlådan ibland och så. :)
Tack för din kommentar ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0