Fråga + Svar

Hur går det med din vikt? Har du lagt av med det eller? :S

Nej jag har inte lagt ner, jag ligger på en vikt på 66.2 just nu, så jag har gått ner 6 kg sen 25e Februari. Men min kropp vill inte riktigt gå ner, men jag kämpar på. Så fort jag ser att det börjar hända något med vikten igen så kommer jag hålla er uppdaterade.
Vill du/ni att jag ska uppdatera om det varje vecka eller en gång i månaden ? :)

Tack för din kommentar !
Jag har inte sett den här kommentaren förs nu för min blogg har strulat massor och den vill inte visa mig kommentarer eller lägga ut mina inlägg. Så jag bråkar lite med min egen blogg just nu ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varje vecka! :D

2011-05-15 @ 16:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0