Åhnej !! :(

Igår vaknade jag till någonting väldigt jobbigt..
Mamma kom in springandes till mitt rum och kasta sig över mitt fönster som var öppet där jag, sonny och Seth sover. Jag vart livrädd och börja säga " Det brinner ! ". Vartdå ? svara jag tillbaka.  " Det brinner på pizzerian ! "
Jag vakna till ganska fort och började känna röklukten och det var rök utanför mitt fönster och det hade kommit in i mitt rum lite grann också. Kl var 05:05 när jag klev upp igår.. Sen gick vi förbi vår gamla pizzeria och då kom gråten i halsen..





På UNT:

Uppsalapolisens tekniker har inte kunnat finna någon naturlig orsak till branden i en pizzeria på Eksätravägen i Uppsala tidigt på måndagmorgonen.

Polisen utesluter inte i nuläget att branden kan vara anlagd.
- Detsamma gäller branden i radhuset på Hollandsresan i Sävja förra veckan. Vi har inte kunnat finna någon naturlig brandorsak och därmed kan man inte utesluta att branden var anlagd, säger Christer Nordström, presstalesman  vid Uppsalapolisen.
_____________________________________________________

Det är lite jobbigt, för vi har lärt känna dom så bra och dom var alltid så trevliga och glada när man kom dit.
Jag hoppas dom bygger upp det igen för jag kommer verkligen sakna dom !! :(


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag undrar om du skulle kunna hjälpa mig och fixa min header på min nya blogg? kan inte sånt -.-

min blogg är : www.naathaaliee.devote.se tack i förhand! :)

2011-05-04 @ 19:54:10
Postat av: Kurt Kurtsson



Grät du över att inte kunna få din Calzone spec med extra bea längre?

2011-05-04 @ 22:59:17
Postat av: Anonym

Vad kan ligga bakom detta.......? Wake up!!

2011-05-19 @ 00:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0