Jag vill göra bröstminskning & lyft..

Jag vill ha bröstförminskning och lyft utav landstinget.. jag är less på mina bröst nu.
Dom ger mig ingenting annat än smärta.

Jag har:

- Spänningar och smärta i nacke.
- Spänningar och smärta i hela ryggen. ( sen jag gick i årskurs 7 )
- Spänningar och smärta i axlarna.
- Jag får blodstopp i armarna.
- Brösten klämmer nerver som gör skit ont.

Less är jag, men landstinget kommer säga åt mig att gå ner i vikt först. Det vet jag ju redan. Så kanske göra det först och se vad som händer.

Någon som fått bröstförminskning/lyft via landstinget som kan ge lite råd om hur man tar sig till väga ?

Kommentarer
Postat av: Mormor

Jaadå hon finns närmare än du tror, jag har gjort det och du ska först gå till din läkare och berätta om dina problem, vara envis och stå på dej. Men du måste nog som sagt gå ner i vikt först, plus se om det finns andra sätt att komma ifrån värken, men sånt kommer läkaren ev att berätta.

Om han/hon är på din linje kommer du att få en remiss till Akis och ställs på väntekö. Jag hade samma problem och då var det 5 års väntetid men jag hade tur som ringde i rätt ögonblick och frågade hur jag låg till i kön o just då skulle de göra en storsatsning för att beta av köerna så jag ramlade in där o kom undan med 2 år så det är alltid bra att fråga o försöka. Kram o lycka till mormor §:)

2011-03-26 @ 15:23:58
URL: http://mertaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0