ja som trodde att du bara åt barnmat inte sån skräp mat ...

Jag gjorde det en period men jag tyckte det började bli lite barnsligt och överdrivet. så jag slutade med det för så desperat är jag inte egentligen. Jag vill gå ner i vikt på rätt sätt, så jag ska försöka köpa ett gymkort för ½år. och sen ätra bättre mat istället. jag har gått ner i vikt även fast jag inte gjort någonting speciellt, jag har slutat med det mesta som är onyttigt, men lite finns fortfarande kvar. sen var vi ensamma hemma igår som det blev en sån enkel lagad maträtt, och det fanns inte så mycket annat att göra. all köttfärs tex. var djupfryst osv. så jag är iallafall på bättringsvägen.
Men tack för din kommentar, då fick jag iallafall förklara hur läget ligger till ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0