Ingen mening att försöka vara elak, utan undrar bara varför ni ger honom saft? :)

Nej jag förstår dig, det är många som frågar det. men vi började med det när han var sjuk en gång första gången, sen eftersom han vägrar ta napp så är saften en enkel lösning när han inte vill ha vällingen heller.
Dom på BVC vill att jag slutar med saften men dom förstår heller inte min situation i det hela. han kan tex. inte ta napp, han kan inte somna själv, man måste vagga honom eller att han får somna med flaskan (välling eller saft).
Det är lite tufft, vi har försökt med många olika nappar, vi har försökt få honom att somna själv men hans skrik går rakt in i hjärtat och jag klarar inte av det när hans skrik är som om han gjort sig riktigt illa eller är jätte rädd och ledsen. det blir jobbigt då, man älskar ju sin lilla kille och vill helst av allt att han ska vara nära en hela tiden. så det är lite tungt med det här, och det är därför han får saften.
Tack för din fråga. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0