Dygn 1. - Utan saft



igår bestämde jag mig för att ha ska sluta helt med saft och även få Seth att somna själv.



Så igår kl 23:00 så la jag honom, utan saft. Han fick 1 & ½ flaska välling. Sen när han druckit upp det och fortfarande var vaken slog jag på hans CD-skiva: Sömniga Sånger.  Så han somnade själv, och han håller på att somna själv precis nu. Han får ligga där inne till sin skiva och lära sig. man känner sig elak och det gör ont i hjärtat. men jag vill inte vagga honom när han är 2-3år.



Hitills har det gått jätte bra, visst han smågnäller lite när han håller på att somna men det vet jag att dom flesta gör.
Så det går bra än sålänge :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

kul att det går bra, det kommer bara gå bättre och bättre. Sen kommer han att bli van

2011-03-21 @ 23:38:54
Postat av: Lina

Bra, vad glad jag blev att läsa att ni slutat med saften. Det kommer gå bättre och bättre med sömnen. De vänjer sig snabbt de små. Lycka till!

2011-03-22 @ 19:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0