Morgon Pic's



Jaja.. Jag bjuder väl på den ;)


Kommentarer
Postat av: hanna-britt

hej angelica, jag måste bara börja med att säga att jag tycker din blogg är jätte bra och jag tycker om din nya design. Men jag undrar bara lite om du inte tycker att det känns lite olämpligt att du lägger upp bilder på dina stoora bröst nu när du har en unge och allt. tycker bara att det känns lite inte inte bra.

Hare bra :D

2011-06-19 @ 23:46:44
Postat av: Anonym

Till "hanna-britt:"

Det är väl fan inte Angelicas fel att hon har fått stora bröst, eller? Ska hon gå med polotröja och dölja dom resten av livet för att du ska bli nöjd eller, din avundsjuka jävel?



Oavsett om hon har linne på sig, polotröja eller går naken så sitter de kvar, det är ingenting hon kan göra någonting åt. Och jag tror inte hon tog bilden för att flasha dom precis..



ALLA kvinnor har tuttar, oavsett om man är mormor, mamma, syster, dotter eller BARNLÖS. IDIOT!

2011-06-20 @ 02:46:15
Postat av: hanna-britt

hahah du är kul du ;) jag vågar iaf skriva vad jag heter :P

2011-06-20 @ 22:00:41
Postat av: Anonym

Hanna-Britt: No-fucking-way att du heter så på riktigt! Den yngsta i Sverige som heter så är 74 år gammal, och om du vore minst 74 år gammal skulle du inte använda det skrivsättet du använder.



Du är väl bara nån 15 årig jävla fjortis utan tuttar som är avis på Angie :)

2011-06-23 @ 13:53:32
Postat av: Anonym

Och dessutom, HANNA-BRITT, så säger inte mitt namn varken dig eller Angelica någonting. Du känner inte mig och hon känner inte mig och mitt namn är ett extremt vanligt tjejnamn.



Så vad spelar det för roll om du vågade skriva ditt "riktiga" (host host) namn? Jag heter Emelie Karlsson, vilket flera tusentals andra tjejer i Sverige också heter. Vad gav det dig nu? Ingenting antar jag med tanke på att du inte känner mig. Så - är du nöjd nu ditt bittra fanskap? :)

2011-06-23 @ 13:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0