Hej, jag hade fått en kommentar över mitt ...

Hej, jag hade fått en kommentar över mitt övande på tatuerandet. Jag vet att jag skrev Robin och att mitt ex heter så, men det var inte därför jag skrev så. Jag har en killkompis som också heter så och jag har gjort den på honom så jag öva på att fylla tatueringen bara. Det har inte någonting med mitt ex att göra. Det kan jag försäkra er om, det är över 2år och snart 7 månader sen jag lämna honom så jag tänker inte ens på honom. Så så ligger det till. Jag älskar dom två pojkar i mitt liv, Sonny och Seth och jag skulle aldrig såra dom så heller för den delen. Nej men nu ska jag sova, natti så hörs vi imorgon ! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0