Hur jag tänker gå ner i vikt.

Saken är den att både Dessie & Kissie har lagt ut det här på sina bloggar redan vilket känns skumt. Jag läste det här på ett forum för några dagar sen och att det fungerade. Jag kopierar inte dom två bloggarna för jag tycker inte om någon utav dom. Dom är väldigt överdrivna.
Däremot så läste jag på forum om barnmats dieten och att den faktiskt fungerar. Jag kommer se till att jag har över 1000 kalorier MINST. Jag tänker inte äta så jag svälter mig själv !



Det känns dumt nu eftersom två andra bloggar redan har lagt ut det.. men jag tycker det är värt att prova iallafall.

Sen tänkte jag även äte knäckebröd.



och även frukt.



Jag tänker göra det bästa av situationen, man kan faktiskt köra frukterna i en mixer och göra någon god smoothie. :)


Så jag tänkt mig matväg:

Frukost -
Knäckebrödsmörgås

Mellanmål - Frukt/Smoothie

Lunch - Barnmat

Mellanmål - Frukt/Smoothie

Middag - Barnmat

Kanske en frukt i nöd ?


Träning:

Cykla -
minst 1h / dag

Promenera - minst 40min / dag

Kanske börja små simma ?


Nu ska det bli en förändring, på riktigt !
Jag ska bara få mina pengar till det...

Kommentarer
Postat av: sara

JAG VISSTE DET :D jag tänkte oxå börja med det en burk e bara 70 kalorier !!<333

2011-01-16 @ 10:40:02
URL: http://saraojulia.blogspot.com/
Postat av: Zophie

Allt handlar om träningen och att inte äta godis och dricka läsk. Att köra dieter gör bara så att du går upp i vikt när du slutar och att man blir grinigare. och om man går upp igen på en gång känns ju ganska värdelöst

2011-01-16 @ 19:28:18
URL: http://sofiejorgensens.blogg.se/
Postat av: ANONYM

ZOPHIE- Helt rätt, det är helt världelöst med att äta barnmat. Maten är till för att små BEBISAR under en period ska äta eftersom det inte har några tänder. OKEJ det är lite kalorier men sowhat?! Det finns ingen näring i skiten. Nu finns det RIKTIGT mat! Det är det vi är byggda för att äta. Ingen jävla pyré. Köp riktig mat istället för barnmat och kostar 5 kr och inte få i sig den näring man behöver, köp riktig sallad. Bara ett tips. Gå inte med på massa rykten, snart kommer ni fatta att man inte kan leva på "BARNMAT"..

2011-01-16 @ 21:25:02
Postat av: natalie

jag tycker att du har jätte bra inställning när det gäller din kropp :)

2011-01-17 @ 11:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0