Frågestund.

När ska ni flytta hem ifrån?
oj, jag vet faktiskt inte, vi vill gärna ha en inkomst först. Så det blir väl kanske när Sonny får jobb eftersom han går ut gymnasie ett år före mig men vi båda har valt inriktningar där man kan tjäna riktigt riktigt bra med pengar om man blir bra på det man gör. :)

Vill ni ha fler barn i framtiden?
Ja, vi vill ha två barn till. Vi vill ha två pojkar och en flicka.
Vi har redan bestämt namn, Först har vi ju Seth. Sen vill vi ha Million och Texas.

Vad gör Sonny på dagarna, pluggar han eller jobbar eller så?
Nej Sonny pluggar, han går flygtekniker linjen på Bolandskolan. :)
 
Vad brukar du göra på dagarna med Seth och så? :)
Ibland träffar jag mina vänner, Vi busar och leker, vi vilar tillsammans, ibland åker jag till min kurator, ibland är vi på BVC. Så han och jag hittar gärna på allt möjligt :)

Bor du och Sonny tillsammans i en egen lägenhet?
Nej tyvärr så gör vi inte, vi hade gjort det om vi hade kunnat men vi har absolut ingen inkomst för det "/  Men när vi får det så ska vi försöka hitta någon billig första lägenhet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0