Dagens träning. 3/1 - 2011.

Halloj, idag har jag haft lite att göra. Men här kommer dagens träning :)


                             MINUTER   KALORIER
- Cyklat
              56min          162
  - Promenerat         150min         300      
- Gymnastik        15min           60

  

Det går framåt, Jag håller på samtidigt som jag kollar på TV. Förutom när jag promenerar för då följer Sonny med, och gör han inte det så stoppar jag i hörlurarna istället.
Sen har jag bestämt mig för att strunta i Modifast. Jag fick kvällningar utav den och det höll på att komma upp lika fort som jag svalde det.
Jag kör på en kopp te istället. :)

Pussar ! ;)


Kommentarer
Postat av: Fia

Bra jobbat :)

2011-01-04 @ 11:16:18
Postat av: sofie

Egentligen ska du äta mat som vanligt och bara strunta i godiset för annars kommer du ju gå upp i vikt när du börjar äta igen.

2011-01-04 @ 13:10:24
URL: http://sofiejorgensens.blogg.se/
Postat av: Anonym

känner dig inte men vill bara skriva några ord har skrivit till dig förut med.



Men jag tycker du är så sjukt stark tjejen allt du har gått igenom både med din pappa och att dom mobbade dig och allt du skrivit om. Jag tycker att du är jätte fin med eftersom du inte är som alla andra tjejerna utan du är verkligen speciell på ett fint sätt. Dom flesta tjejerna ser likadana ut men du har verkligen ditt egna utseende. Och du är så otroligt duktig med seth både du och sonny. Är verkligen glad att ni har förlovat er för ni är så jävla fina tilsammans. Det borde finnas flera såhära starka personer som du som orkar med ett barn och flera andra saker med. Darför tycker jag att vi ska tipsa om angelicas blogg så flera får läsa. Och se hur hon har haft det. Det kanske börjar hjälpa unga mammor för angelica är så speciell. Jag tycker du ska skriva mera om ditt liv för har läst din blogg sen seth var i magen. Och du är så jävla duktig. Så jag vill bara skriva det till dig angelica. Och hoppas du tar åt dig lite iaf. För det jag skriver kommer från hjärtat. Allt du gör tycker jag är bra. Även fast alla hackar på dig så klarar du av det! du är verkligen stark tjejen!



LYCKA TILL MED DIN FINA FAMILJ DU ÄR VERKLIGEN VÄRLD DET BÄSTA FINAFINA DU!

2011-01-04 @ 14:25:04
Postat av: Andrea

Vad bra :) du borde inte ätat modifast om du mår illa så bra att du slutade!

2011-01-05 @ 14:03:45
URL: http://andreaivis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0