o du ska hata kissie ?

Jag hatar inte Kissie, det är för starkt ord. Men jag har mycket emot henne. Jag tycker hennes blogg har drivit henne till vansinne och hon hänger ut bilder på sig själv som kanske inte borde göras. hon är den sämsta förebild jag vet om. Hon säger att hon inte vill vara en förebild. men det blir hon automatiskt eftersom hon har så många unga läsare.
Sen hennes "roll" som Kissie, den är barnslig !
Hon måste växa upp och inse att livet inte är en lek. det är allt jag säger.

Kommentarer
Postat av: Anonym

¨HÅLLER MED DIG TILL 100

2011-02-15 @ 16:57:10
Postat av: Anonym

Men varför snor du hennes frågebild därå?

2011-02-15 @ 19:30:34
Postat av: Jasmin

Tycker inte hon ens är värd ett inlägg i din blogg..

2011-02-16 @ 12:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0