Allt händer när man är borta, det är ganska skönt..

Jag har varit på innebandy träning nu på kvällen. Min mamma ringde och berätta om någon man med en AK5 i våran trapp. Jag vart ju lite orolig eftersom Seth & hela familjen var hemma. Men nu när jag kom hem jag ut på UNT.se och läste om vad som hänt:


Hotade polisen med vapen

En Uppsalabo i 20-årsåldern ska på torsdagskvällen ha hotat polisen med vapen och misstänks nu för hot mot tjänsteman.

Mannen uppges själv ha ringt till polisen vid 19-tiden på kvällen och sagt att han inte ville leva längre. När polisen kom till platsen ska han ha varit både beväpnad och hotfull.

Mannen kunde dock gripas odramatiskt


Det var ju skönt, och att ingen kom till skada, Jag tror han bara ville ha hjälp och i själva verket inte alls ta livet av sig eftersom han ringer polisen och säger exakt vart han är. men en sån sak kan ju inte jag avgöra.
Jag tycker det är synd om dom som mår så pass dåligt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0