Christmas



Halloj käraste, hur går det för er med allt julhandlande ?

Jag har bara lite julklappar kvar som jag ska ordna nu på fredag då lönen kommer, det blir en riktig rush, trängas och knuffas. det är allt jul-mys det !
Idag har jag shoppat och även varit på Lager 157 med Ella, som då är min vän och personliga fotograf + massör.
Imorgon blir det till att träffa Danne & Denise och ha julklappsbyten !
Idag hade vi julavslutning i skolan, och jag älskade hur lärarna bjöd på sig själva. Det är det inte många som gör, sen var det en kille som är sjuk på korttrick och självklart vart man förbannad för att man själv inte förstod någonting !

Nu blir det mysa med Seth i soffan ! 
Kisses Bitches


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0