J---a rutten dag !

Jag hade min första "seriösa" skoldag med riktiga lektioner, då började det med Entreprenörskap. Sen så var min bygg lektion inställd så då slutade man.. då fick jag skjuts hem utav en tjej i min klass och hennes killkompis.
Dom fika här så ringde mamma och sa att Seth skulle vara och vaccineras 15:10 vilket jag hade glömt så jag fick springa och hämta honom på dagis.

Sen fick jag springa till bussen och hann precis så jag höll på att dö med min astma.
Sen hos doktorn gick det bra, men sen så skynda vi oss hem för min farmor skulle hinna komma hit och ge mig en present innan hon ska åka iväg för att campa så hon skulle komma förbi en snabbis för att jag har träning. Nej då vart det ingen träning för att den som skulle passa Seth inte kunde helt plötsligt. fast jag bett om hjälp i flera veckor, så samma dag, några få timmar innan så pang boff. nej då funkar det inte.

Jag vart gråtfärdig då det är första träningen efter uppehållet så vi skulle eventuellt slås ihop med ett till lag och delas in i grupper och få information och allt . menmen, sånt är livet.. eller.. ?

Kommentarer
Postat av: Lina

Men åh, vad trist... Taskigt att komma samma dag och säga nej. Vad är det du tränar? Ett tips är att kolla in grannar.se, där kan man hitta barnvakter. Om man vågar det :-)

2011-08-22 @ 18:46:46
URL: http://vindlinan.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ja jag får nog vara hur taskig som helst men jag mådde skit och var riktigt slut så jag orkade faktiskt inte. Det står jag för.

2011-08-24 @ 22:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0