Nu har jag valt vagn.. haha

Efter att ha suttit och kollat vagn i 9h så är man lite slut och irriterad.
Därför vill jag tacka min älskade moster Petra för hjälpen med att hitta den här fina vagnen !

Avanti Moving Light 2010 i gruppen BARNVAGNAR / Sulkys / Avanti hos Köpbarnvagn.se (4704r)

Vi beställer den helt ny istället så vi har garanti och så, ska beställa den såfort den kommit in på lagret igen. Härligt härligt. det får ta sin illa tid :)
Men tack igen Petra, det räddade min dag kan jag säga.
Har nog inte varit såhär nöjd med någon av mina vagnar :)


Vad tycker ni ?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fin vagn. Tycker att den ser jätte bra ut faktiskt :-)

2011-04-26 @ 22:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0