Kommentar

Sluta göra massa små pauser ibland, du tappar bara besökare och det är inte alls inte lika kul att läsa din blogg sen.. Din blogg är verkligen bra men a nu suger den helt ärligt!
Kram :)

Ursäkta, det är verkligen inte meningen.. men vi har varit sjuka igen. Vi åker på alla sjukdomar som finns känns det som. Jag är fortfarande sjuk men har stått på Loppis hela dagen.
Jag har fullt upp med Seth hela dagarna eftersom hans pappa pluggar så är jag helt ensam med Seth varje dag.. det är ganska tungt.
Jag ska försöka skärpa mig.

Kommentarer
Postat av: anna

förstår att d e tufft men vet du en sak som försämrar immunförsvaret och gör att man blir sjuk oftare är faktiskt rökning

2011-04-02 @ 20:13:59
Postat av: ebba

ja jag håller me det blir as tråkigt i längden

2011-04-03 @ 19:00:17
Postat av: moster

men shit, vem bryr sig om nån random tycker att man ska blogga, fan skitsamma? orkar man så orkar man, du ska väl inte tvingas att blogga om du inte hinner, orkar eller har tid????? VISSA HAR JU FAKTISKT ETT LIV ;)

2011-04-03 @ 21:57:42
URL: http://exnextdoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0