Hello, jag känner mig duktig !

Hej sötnosar, jag fick panik idag när min mobil stod på kl 12:12. Jag flög upp ur sängen med Seth. när jag kommer upp och in i köket var klockan bara halv 10. skönt, annars hade det blivit jobbigt med Seth inatt, tur tur.

Jag och Seth har precis kommit in efter en lång promenad på 1timme & 40min. :)
Jag har gått ner i vikt och är glad över det.

Slutet på februari (25/2) :   71.8 kg.
Nu 6/4:   66.6 kg  :)

allt jag gör är att promenera varje dag,
Äta: vanlig Frukost, Lunch och middag. I lagom mängder.

Det är underbart att få känna och se att man går ner i vikt. Det ger mig självförtroendet tillbaka.
Jag går hellre ner sakta med säkert, för då flyger man inte upp i vikt sen bara av att kolla på en chipspåse :)



Jag känner mig därför väldigt duktig :)


Kommentarer
Postat av: moster

du ÄR duktig!

2011-04-06 @ 22:40:13
URL: http://exnextdoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0