Woho !!

Imorgon ska jag äntligen göra det, pierca tungan. bara jag inte ballar ur..



Jag har fobi för nålar.. så det måste ju gå bra.
är det någon som vet om det gör ont att pierca tungan eller om det gör me ont efteråt ?

aja.. jag är iallafall skit nervös. men sen får man ju tänka så att om jag kan klara av att föda barn och kämpa med den smärtan i 3 timmar på förlossningen, om jag klarar att tatuera mig. så måste jag ju fan klara av en piercing som inte ens tar en sekund. eller ?

Jaja men önska mig lycka till och svara gärna på frågan ifall du vet ;)


Kommentarer
Postat av: Sandra

det gör inte ont. Det som händer är de ritar en prick där dom rekomenderar att den ska sitta, sen tar dom och "spritar" tungan, sätter dit nålen, trycker till igenom tungan med själva smycket. Trycker igenom smycket och skruvar fast kulan.

Tar ungefär 30 sec så är allt klart.



Jag kunde äta vanlig mat efter ett par dagar när svullnaden gått ner. Under de dagar som tungan var svullen så käkade jag barnmatsburkar, fungerade klockrent!

2010-09-15 @ 12:49:24
Postat av: Emma

Det gör inte så ont att ta själva hålet, det går snabbt! Men efter gör det lite ont i ungefär 4-5 dagar och det är jobbigt när man inte kan äta normalt osv men lätt värt det ! :)

2010-09-15 @ 14:13:43
Postat av: Anonym

jag tycker inte du ska ta hål i tungan du är fin som du är. Men det kommer att bli fint på dig iaf



LYCKA TILL

2010-09-15 @ 15:26:51
Postat av: elin

det känns ingenting att pierca tungan, men det känns lite efteråt.. också "måste" man äta flytande i nästan en vecka ,fast de är det värt , för det är sjuuukt snyggt med hål i tungan :)

2010-09-15 @ 16:14:18
URL: http://rikardssyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0