Me

60 ärliga frågor om dig själv

1.vilket namn är ditt mellan namn? - Elizabeth
2. Vilken tid gick du upp i morse? - 08:20
3. Är du i ett förhållande nu? - Jojomen

4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? - 1år, 9månader & tre dagar.
5. Om nej, vem var du tillsammans med sist? -
6. Får man fråga varför det tog slut? -

7. Har du haft ett seriöst förhållande? - Ja vi har barn & ska förlova oss.

8. Vem vet mest om dig? - Min sambo & syster
9. Vad gör du på fredagskvällar ? - Myser med min sambo & våran son
10. Bästa filmen du någonsin har sett? - Oj, det vet jag inte.
11. Har du haft sex med fler än 2 personer? - Ja, jag skäms och ångrar det!
12. Har du någonsin varit full? - Ja..
13. Har du testat droger? - aldrig !

14. Röker du? - Ja

15. Snusar du? - Nej har aldrig testat och kommer aldrig att göra. vidrigt.
16. Saknar du någon just nu? - Nej, pappa har ju kommit hem !
17. Hur mår du idag? - Super.
18. Hur många tabletter tar du dagligen? - Inga alls
19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? - det minns jag faktiskt inte.
20. Bästa minnet från sommaren? - finns många
21. Senaste landet du besökte bortsett från sverige? - Finland
22. När var du där? - Juli

23. Är du rasist? - nej!

24. Har du helt svenskt ursprung? - nej
25. Om nej, vart kommer du ifrån? - släkt från Finland
26. Föredrar du svenska eller utländska tjejer/killar? - helt beroende på hur dom är som person.
27. Ser du fram emot någonting just nu? - nepp
28. Sköter du skolan? - Mamma ledig
29. Vad hade du för betyg förra terminen? - gick ut med 185p
30. Vad är det bästa du fått på ett prov? - VG+

31. Vilket ämne var det?  - SO & Engelska
32. Har du fått IG på ett prov? - Nej
33. Har du spelat/spelar du i ett band? - Jag spelade, trummor & sjöng.
34. Anser du dig vara intelligent? - det vettefan! ;)
35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? När jag träffade min sambo och när vi fick vår son.
37. Har du mått jättedåligt psykiskt? Ja, mer än du tror..

38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? Ja det har jag gjort.
39. Har du haft sömnproblem? Nej
40. Hur ofta gråter du? olika

41. Vad gör du när du mår dåligt? är tyst.
42. Vart vänder du dig för att prata när du mår dåligt? Sambo eller
43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? - nej aldrig!
44. Vilken klass går du i nu? Ingen

45. Vilken skola? ska gå frisör på Fyrisskolan

46. Har du varit otrogen någon gång? Ja, men det var i tidigare förhållanden.
47. Har någon varit otrogen mot dig? Japp, därför gjorde jag likadant
 48. Är du stolt över dig själv? Ibland ja, Ibland nej.
49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? det var min mage, innan graviditeten.
50. Vad får du ofta komplimanger för? att vara en bra ung mamma.
51. Har du lätt att få folk att skratta? jo ibland
52. Cider eller öl? båda
53. Har du några talanger? yesbox
54. Vet du om någon är kär i dig? ärligt talat så bryr jag mig inte :)

55. Är du bra kompis med ditt/dina syskon? Ja !
56. Vad står det i ditt senaste sms? vet inte och orkar inte kolla det nu.
57. Hur lång är du? 155cm
58. Hur mycket väger du? 70, pga graviditeten -.-
59. Vilken storlek har du på kläder? xs och uppåt beroende på vad för kläder.

60. Har du svarat ärligt på alla frågorna? Ja !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0