Tre frågor & Tre svar !

Kan du lägga in en bild på din första tatuering ?

Min första. För min son.



Min andra tatuering. För min familj.




Hur känns det att vara ung mamma ?

att vara ung mamma är underbart. men det finns alltid motgångar, det är jobbigt ibland, tufft, du kan inte göra allt du hade velat. men jag älskar mitt liv. min son är det absolut bästa som hänt mig och min sambo. Jag älskar min son och Sonny !


Vart tatuerar dig ?

Jag tatuerar mig hos min mosters sambo, han är grymt duktig. Han tatuerar ingen under 18 utan målsman och jag har båda mina föräldrars tillåtelse.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har målsmans tillstånd, eller iallafall mammas, pappa säger nej men morsan säger att det är okej och hon kan följa med osv men jag är inte 18 än. Hur kan man kontakta honom?

2010-09-25 @ 00:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0