PuttePappa.

Godmorgon, min morgon var inte riktigt som förväntat :O

Mamma bestämde sig för att sova ut idag, så hon stoppa i öronpropparna och sov. jag skrek på Sonny och han vägra kliva upp så jag vart förbannad, jag var uppe med seth från 05:00 - 06:30. och klockan sju skulle jag väcka Sonny -.-  .. så jag var riktigt sur faktiskt, och Seth vakna såklart då igen.
Sen strax efter sju ringer telefonen, min syster svarar.

- Hej, det är en sköterska från NIMA. ( dom ringer aldrig hem om inte något hänt. )
- Ja det är Erica.
- Har du din mamma hemma ?


Erica gick och väckte mamma och sa att det var från NIMA. Mamma flög upp ur sängen och vart väldigt rädd.

- Ja hej, det är ..... från NIMA.
- "shit vadfan har hänt nu?". Ja Hej.
- Jo det är så att jag har någon som vill prata med dig.


Då har pappa ringt hem för första gången sen han hamna på sjukhus, förstå vilka framsteg. För bara en vecka sen blev han av med respiratorn och idag ringer han hem !

Pappa: - Hej.
Mamma: - Hej älskling.
Pappa: - Kommer ni hit idag ?
Mamma: - Ja vi kommer varje dag.
Pappa: - Aa. Vilken tid kommer ni ?
Mamma: - Ja runt tolv ungefär.
Pappa: - Bra, ta med angelica.
Mamma: - Ja det ska jag göra.
Pappa: - Hur är det med Erica?
Mamma: - Jo hon är i skolan och kommer också komma till dig idag.
Pappa: - Åhh vad bra !

sen fortsatte det men jag hörde inte riktigt. våran måndagsmorgon har blivit helt magisk, så otroligt. Han är så duktig och jag är så stolt. Min lilla puttepappa ringer hem till sin fru för att prata. åhh det värmer så mycket. :)



Pappa, du är bäst och det brukar jag alltid säga till dig.
Jag älskar dig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0