Hej mina käraste !

Jag vet att jag varit väldigt dåligt på att uppdatera just nu men jag har åkt på lunginflamation så jag mår piss, jag får dessutom mycket hjälp med Seth också. Tack !



Pappa börjar må lite bättre iallafall, han har också haft lunginflamation men den tror jag börjar gå över nu. idag har han legat där i två veckor.. jag saknar honom mer och mer för varje dag som går. dom har opererat hans vänstra arm nu också eftersom den var bruten ordentligt, han har börjar ge resultat på att han mår lite bättre för att han börjar röra mer och mer på sig vilket också är jätte skönt, men en sak som är mest skönt nu.. idag koppla dom bort respiratorn så han får andas själv !  men skulle det komma några komplikationer så kopplar dom självklart på den igen.
dom brukar väcka upp honom lite ibland, men han är fortfarande medvetslös men dom gör det och så ser dom hur det går.
nu saknar jag pappa jätta mycket och vill bara att han ska komma hem !  Pappa jag älskar dig !


Kommentarer
Postat av: Katarina

Va kul att få höra att det är bättre! Och krya på er allihopa! =)

2010-09-08 @ 16:58:08
Postat av: Anonym

Vad skönt att han börjar må bättre

2010-09-08 @ 17:53:16
Postat av: E

Gud va glad jag blev att det går framåt med din pappa! Ingen respirator är ju jättebra! Hoppad allt löser sig nu och han snart kommer hem!!! Kram

2010-09-08 @ 22:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0