Hej Mari.

Kommentar:
Hej, kom in på din blogg av någon konstig anledning,tänkte bara höra om din pappa ligger på akademiska i uppsala? har en bror där som oxå ligger där han ligger i samma rum som någon som ramlat från någon ställning?! kanske inte e din pappa tänkte bara.


Svar:
Ja min pappa ligger på akademiska i uppsala, han ligger på Niva avdelningen. Vilken avdelning och vilken sal/rum ligger din bror på ?  min pappa ligger i 6an. Jag vet att det låg en ganska ung kille i samma sal som pappa. Hur gammal är din bror och vad hände ?

Min pappa hade ramlat från en stege ca 2.9m från betonggolvet, alla vi trodde det var en ställning först men min farbror, farmor och farfar åkte till olycksplatsen och kollade och fotograferade. Han var påväg upp eller ner för stegen när den plöstligt börjar glida. han börjar sparka och sparka och sparka mot väggarna för att inte ramla rakt ner med stegen för där fanns det en källartrappa på yttligare 3m för då hade han aldrig klarat sig. så han föll ner 2.9m rakt ner i betonggolvet med huvudet före, antagligen så hade han försökt ta emot sig med vänster arm men den gick av. Han slog alltså i ansikte och huvud i betonggolvet och har frakturer i vänster sida av ansiktet och en blödning i hjärnan. nu har det gått nio dagar sen olyckan och han ligger fortfarande nersövd & medvetslös i respirator..


Om du svarar Mari så kommer jag inte publicera din kommentar såvida du inte godkänner det.
Jag vet hur känsligt det kan vara med sånna här händelser, men bloggen handlar om mitt liv, det är ett sätt för mig att kunna släppa tankar. så därför är jag öppen om det här, för jag behöver antingen prata eller skriva av mig.



Kram & Tack för din kommentar !!

Kommentarer
Postat av: mormor/gammelmormor

Hej o tack för att du skriver xå fint hjärtat. det känns gott att läsa när man sitter så långt hemmifrån o känner sig maktlös o inte kan vara till någon nytta eller glädje men både jag o Marit följer allt vi kan just nu här i turkiets värme samtidigt som vi försöker koppla av o njuta (det är inte alltid det går men vi gär så gott vi kan) pusspuss §:)

2010-09-04 @ 00:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0