Godmorgon

Godmorgon, så värdelöst att tro att man ska få sova på nätterna. det är ju bara glömma, här ska vi upp halv åtta på morgonen och kolla på Cartoon Network -.-  .. så jobbigt. menmen, Seth blir väl trött om ett tag igen så småning om. vi kan ju hoppas iallafall ?

igår så sa läkarna att vi får räkna med att pappa inte kommer komma hem på eventuellt ett år.. men jag vill ju inte fira jul utan honom.. han missar hela Seths första år i utvecklingen osv.. :( åhh pappa jag saknar dig !

idag ska jag bara ta det lugnt på förmiddan, sen på eftermiddan kommer jag åka till pappa och hälsa på. han hade sovit inatt iallafall såvitt jag vet.
nu är det Scooby Doo på Cartoon Network, det är det varje morgon när jag sitter här. alltså samma tid varenda morgon. små bebisar är sååå underbara. jag klandrar inte Seth, jag var på pricken likadan :)
 

Kommentarer
Postat av: Nea

Hej.. Jag gråter varje gång jag läser detta om din pappa. Fan jag tycker synd om er, men han verkar vara stark som överlevde! Jag Hoppas att ni försöker leva så gått det går och har det bra Kram! <3

2010-09-19 @ 16:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0