Godmorgon

Jaa.. godmorgon. här är vi pigga och glada. eller inte..
jag är skit trött för det är inte alls min grej att sitta uppe sen halv nio och kolla på Cartoon Network med Seth, jag har kommit förbi det stadiet för lääänge sen. men annars har jag sovit såå gott !


Man ser ut som en vimspanna men men.

Mamma hade ringt in till sjukhuset igen och kollat hur det hade varit inatt. det hade varit oroligt för pappa, för han har ju fått komma till en ny avdelning med ny personal och han vet ju inte vad som hänt honom så jag förstår honom !

aja, pusselipuss.


Kommentarer
Postat av: Anonym

gud vilken fin son du har angelica. Men inte konstigt när du är så vacker.



söta seth

2010-09-18 @ 20:57:54
Postat av: Jasmin

Haha jag var verkligen tvungen att skriva att din son verkligen är sjuuukt sööt! jag är verkligen kär i honom!

2010-09-20 @ 11:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0