Godkväll älsklingar

idag har jag haft besök av min "halvmamma/extramamma" och Maja. fick presenter sen jag fyllde år. dom drack te och jag isvatten. senare åkte Sonny på fotbollsmatch och jag åkte till sjukhuset för att träffa pappa. det gick bra och han fick äta lasagne idag, sin första riktiga måltid på tre veckor och tre dagar. det klara han galant, sen hade han fått in en TV också. han låg och kolla på damfotboll. vi försökte hitta någon kanal med ishockey men det fanns inte, typiskt för han älskar ishockey har hållt på med det sen han var barn. men det blir bara bättre och bättre med honom. men det kommer ta lång tid innan han är hemma.

Nu har jag gjort iordning lite käk till mig, Barnmat - Spagetthi med köttfärssås. det är faktiskt riktigt gott. jag och älskling ska kolla på film dessutom som heter "Mum and Dad". den verkar bra, så vi får väl se ;)



vad har mina sötnosar gjort idag ?

Kisses my angels


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0