E

ser inte bra ut.
Och vem gör tre tatueringar på så kort tid?

Ja, jag tydligen eller ?
visst du får ha dina åsikter, men kom inte och klanka ner på någon. har du ingen ? har du inte råd ? får du inte för dina föräldrar ? vad är problemet ?
jag säger inte att det är så men oftast folk som klankar ner på folk som du så är dom osäkra i sig själv. jag är vanligtvis en mysig och glad tjej som folk som dig gillar jag faktiskt inte som inte kan omformulera kommentarer till något trevligare. så omoget.

Kommentarer
Postat av: Anonym

skärpning du som skrev detta. Om du inte gillar tatueringar så är det så,jag skulle själv aldrig tatuera mig. Men det passar verkligen angelica och det är fint på henne. Så fkn omoget att skriva omogna saker skaffa ett liv istället. Hon gör så många bra saker angelica så duktig mamma till seth helt fantastisk. Och hon får väll fan göra 3 tatueringar om hon vill det och tycker det är bra.



angelica är mogen som står för det hon tycker,och är mamma i en ung ålder. Men du som skrev detta är fan as omogen skärpning,vem bryr sig om vad du tycker håll din åsikt för dig själv.



tack på förhand

2010-09-28 @ 15:46:52
Postat av: e

Har 3 st själv så..

Sa inte att dom var fula. Fint att du gör din son's namn och en för din familj. Kändes bara som att du impuls kladdade dit något

aja

2010-09-28 @ 16:33:50
Postat av: Anonym

bra svenska du har :P

2010-09-28 @ 17:27:11
Postat av: sara

Men du som nu kallar dig "E" varför ens skriva något sådant ? varför skulle man impulskladda något tex som saker för sin familj och sin egna son?

Din kommentar var omogen , tänk innan du skriver något.

2010-09-30 @ 16:27:18
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0