älskade mamma !



Mamma, jag vet att du har det väldgt väldigt tufft just nu..
Man måste inte alltid spela stark, vi är inte små längre,
vi är dina stora tjejer som förstår, vi ser, vi känner.
Vi vet när det inte står riktigt rätt till. vi hör.
Men en sak som du borde veta, vi finns här.
slappna av, allt kommer bli bra.
var inte rädd, våga fråga om hjälp.
vi hjälper dig gärna.
Pappa är snart hemma igen, tiden går fort.
Du stressar alldeles för mycket, ditt hjärta kommer inte orka.
Mamma jag hoppas och tror att du kommer läsa det här, du följer ju faktiskt min blogg.
Därför vill jag säga dig några saker,

Vi finns här,
Vi lämnar dig aldrig,
Vi förstår,
Vi gör vårt bästa,
Vi..
Mamma, vi älskar dig !


Kommentarer
Postat av: Mormor

Jaa jag hoppas Mamma läser dina rader o förstår

era känslor o fina tankar vi finns oxå här även om vi är långt bort på kartan

pusspuss mormor o Marit

2010-09-01 @ 18:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0