What ?!

Hur fan kan ni ha råd med tattos? Eller, varför läggar ni pengar på sånt när ni har ett barn och kan skämma bort honom istället. Tänkt lite


En sak kan jag säga då.. vad jag gör för mina pengar, det är min sak. Jag lägger ut 5000:- på Seth VARJE MÅNAD. Tror du att jag tar av hans pengar och unnar mig själv ?
Du ska inte skämma bort ett barn, då lär dom sig att dom kan få allt dom vill. och så ska det ju inte vara. Jag ville göra mina tatueringar. då kan jag få göra det för mina alldeles egna pengar tycker jag. och att folk dum förklarar mig och får mig att låta som en dålig mamma, tycker jag inte om.

Kommentarer
Postat av: Sofie

bara för att man tatuerar sig så betyder det inte att man inte har råd att skämma bort sitt barn om man känner för de

2010-10-24 @ 10:10:43
Postat av: Anonym

vafan låt henne göra som hon vill,hon vet väll bäst själv om hon har råd med saker. Det är hennes liv inte ditt. Jag tycker angelica gör ett jätte bra jobb med seth,han har ju allt som precis vilken annan bebis som helst. Och vill hon tatuera sig och har råd med dt varför inte.

låt folk bestämma över sitt liv själva blanda dig inte i.



jag tycker du är en toppen mamma angelica bättre en någon annan äldre mamma med. Du är verkligen mogen för din ålder. Många kramar till dig och din familj.

2010-10-24 @ 10:41:02
Postat av: Mormor/Gammelmormor

Alldeles rätt Angelica, vad du gör med dina egna pengar har ingen med att göra o man ska absolut inte skämma bort barm med pengar/saker utan med kärlek och samvaro, Let´s go girl!

2010-10-24 @ 11:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0