skit trött..

Idag har jag kämpat massor med att det ska vara snyggt här hemma eftersom pappa som är svag fortfarande och behöver ha städat så att han kan ta sig fram utan hinder..
Idag har jag städat köket tre gånger, diskat tre gånger och båda våra diskhon var fulla alla tre gångerna, städat vardagsrummet två gånger, städat hallen, städat mitt egna rum ordentligt, dammsugat HELA lägenheten, dammat överallt samtidigt som jag tagit hand om Seth osv.. 



Sen lagade jag & Sonny precis mat, hemmagjord pizza eftersom pappa ville ha det. så bad jag min syster om hon kunde fixa disken eftersom vi hade lagat maten och jag gjort allt annat. men icke sa nicke. det tänkte hon inte alls vara snäll och göra.. jag vart arg för jag håller på att bryta ihop, jag har ont i hela kroppen, är super trött eftersom jag får Seth att sova mellan 10-11 på kvällarna och kliver upp 6 med honom.. menmen. undrar hur länge man ska orka det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0