Min lilla plutt är 4månader idag !

Grattis snutteplutt på 4månaders dagen !












Min älskling har blivit så stor, 21:55 ikväll så är han exakt 4månader. :)

tiden går så snuskigt fort, jag minns fortfarande första gången jag fick ha honom vid min sida i sängen och jag låg och kollade på honom när han sov i vår dubbelsäng på BB. Sonny sov kvar med mig med Seth intill sig. min underbara pojkar, Seth kunde knappt gråta som nyfödd, nu skrattar han, pratar på sitt sätt, han står upp om jag håller hans händer. han skrattar så underbart när man kittlar honom. min lilla lilla älskling !

4 Juni:
2950g
50cm lång


4 Oktober:
6920g
66cm lång.

Tänk dig, vad fort det går.
Seth min skatt, jag älskar dig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0