Köpt ny vagn idag !

Först vill jag säga Tack Petra & Micke för all hjälp idag !

Våran förra vagn som jag faktiskt saknar lite grann, braka ihop, gnisslar, har punkar, fjädringen var sönder, den knarrar osv osv. så idag fick jag tuppjuck och Petra hjälpte mig med att hitta en bra ny vagn !

Here it is !







Det som står bredvid vagnen, gav jag till min moster och hennes sambo som tack för hjälpen, Seth fick inte plats i den stora svarta "saken" som står där. och vi har redan en dunderbra skötväska så den skötväska kom följde med vagnen fick dom också !

Tack igen Petra & Micke, inte bara för all hjälp utan även för en super härlig dag med mycket skratt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0