hallojsan

Hejhej, vet inte vad jag ska skriva riktigt men har så tråkigt.
älskling kom precis hem , dom slutade tidigare idag igen, egentligen slutar han halv fem idag och även imorgon. han går ju flygtekniks programmet på Boland. lill plutten sover och det borde egentligen jag också göra känner jag för jag är astrött, men han ligger i min säng och jag känner att går jag och lägger mig så vaknar han igen innan jag ens lagt huvudet på kudden. menmen, sonny satte på sig hörlurarna och kollar på film på andra datorn.
Jag håller på att säljer jultidningar för att få ihop pengar till en egen dator där ifrån och får jag datorn får jag det plus ca 3000 om inte mer, ska spara pengar till att börja övningsköra så småning om. hade velat övningsköra med pappa. men vi får se, det tar ju ett tag att spara också så vem vet, han kanske kan köra bil igen när jag har fått ihop pengar till körlektioner. hoppas !
nu ska jag lägga mig framför tv:n och slappa.. har bara käkat en macka idag men är ändå inte hungrig. knäppt.
Pusselipusspuss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0