Godmorgon !

Godmorgon sötnosar.. trött som f*n är jag. Vaknade för sådär 30 minuter sen. Sovit väldigt gott faktiskt. vi fick inte Seth att somna förs typ halv två inatt, jag vet inte vilka dumheter han börjat med..
Man blir jätte frustrerad på honom, men det är ingen ide att skrika på honom, han förstår ju ingenting. menmen..
Han sov länge idag iallafall.

Nu sitter jag och äter frukost, mådde jätte illa för en liten stund sen.. antar väl att jag var hungrig.
Om en liten stund ska jag börja packa lite, ska åka till Gottsunda Centrum med Seth och handla lite välling, blöjor osv.

Kommentarer
Postat av: eva

Hej!

Har kollat igenom din blogg, och jag gillar det jag läser. Du verkar mogen för din ålder och en riktigt bra mamma. Seth verkar helt underbar !



Keep up the good work!

2010-11-09 @ 17:59:22
URL: http://evalundeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0