Fråga + Svar

Om seth mådde dåligt och sa att han önska att han aldrig blivit född, vad skulle du göra då ?

Jag skulle bli knäckt, för då är det ju oss det är fel på och jag skulle jag vilja göra mitt barn illa. Mitt barn är ju det vackraste jag har här i livet, jag skulle försöka prata med honom, hitta på roliga saker som ha gillar och försöka visa honom att vi älskar honom otroligt mycket. jag skulle lägga all min tid på att få honom att känna honom älskad, vilket han alltid kommer att vara.
Skulle Seth säga så, så hade jag frågat honom varför det kommer sig att han gör det osv.
Jag älskar mitt barn oavsett vad han skulle göra i livet, stötta honom och finnas för honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0